Procedura reklamacyjna

Dokładamy wszelkich starań, by zamówione w naszym sklepie produkty, docierały do klientów w idealnym stanie.

Niestety niekiedy zdarzają się uszkodzenia – najczęściej powstałe w drodze.

By reklamacja uszkodzonego w transporcie towaru była skuteczna, niezbędne jest niezwłoczne zgłoszenie jej sprzedawcy – na spisanie protokołu szkodowego w firmach spedycyjnych jest zaledwie 7 dni.

Nasz pracownik szczegółowo pokieruje Państwa w całej procedurze – kluczowe jest jednak niezwłoczne sprawdzenie przesyłki po jej otrzymaniu i zgłoszenie wszelkich nieprawidłowości sprzedawcy.

W takim przypadku konieczne jest także zachowanie opakowania.

Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją, co oznacza, że jeśli w trakcie użytkowania dojdzie do usterki, produkt taki podlega reklamacji.

Okresy gwarancji różnią się w zależności od producenta – najczęściej jednak wynoszą 2 lata.