Gwarancja 5 lat

Nasza firma udziela klientom pięcioletnią gwarancję na sprzedawane produkty. Gwarancja trwająca przez 60 miesięcy liczona jest od chwili wystawienia faktury potwierdzającej zakup wybranego produktu.

Jeżeli w ciągu 5 lat trwania gwarancji zakupione produkty ulegną uszkodzeniu, firma zobowiązuje się do podjęcia odpowiednich kroków, jakimi są:

  • nieodpłatna naprawa produktu – u klienta lub w zakładzie produkcyjnym firmy,
  • wymiana produktu na wybór wolny od uszkodzeń i wad,
  • obniżenie ceny danego produktu,
  • umożliwienie klientowi odstąpienia od umowy oraz przyjęcie zwrotu.

Przez pierwszy okres trwania gwarancji, czyli 24 miesiące, firma odpowiada za wszelkie fabryczne wady produktu zauważone i zgłoszone przez klienta. Przez pozostałe 36 miesięcy odpowiedzialność nie dotyczy już nieprawidłowości wynikających z eksploatacji produktu. Firma pozostaje jednak odpowiedzialna za takie elementy wyrobu, jak trwałość połączeń jego elementów czy powłoka lakiernicza.

Reklamacja zgłoszona przez klienta może zostać uwzględniona wyłącznie w przypadku prawidłowego, zgodnego z określonymi normami użytkowania danego produktu. Produkty, które były przez klienta naprawiane samodzielnie, bez wiedzy producenta czy dystrybutora, nie podlegają procesowi gwarancyjnemu, podobnie jak produkty posiadające wadę, o której klient wiedział już podczas ich zakupu. Gwarancji nie podlegają także produkty uszkodzone mechanicznie wskutek ich nieprawidłowego użytkowania.

W przypadku dostawy produktu do klienta jest on zobowiązany do dokładnego sprawdzenia stanu wyrobu, jak i zgodności zamówienia. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości konieczne jest zgłoszenie niezgodności lub uszkodzeń w dokumentach dostawy, takich jak Packing List, WZ, czy CMR.

Firma zastrzega sobie możliwość dokonania nieznacznych zmian konstrukcyjnych w wybranych produktach bez znaczenia dla ich aspektów użytkowych wpływających jedynie na ich wygląd. Ponadto, firma wyraźnie zastrzega, iż istnieje możliwość wystąpienia nieznacznych różnic w odcieniach gotowego produktu oraz jego zdjęcia zamieszczonego na stronie internetowej bądź innych materiałach handlowych marki.

Aby zgłosić wadę lub uszkodzenie produktu, należy wysłać maila wraz z opisem uszkodzeń oraz zdjęciami, które przedstawiają szkody na maila biuro@mebleteo.pl. Jeżeli mają Państwo jakieś pytania, można również do nas zadzwonić na numer 661 604 605.

Reklamację należy zgłosić do dystrybutora produktu w momencie zauważenia wady lub uszkodzenia.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego firma zobowiązana jest do wystosowania odpowiedzi oraz podjęcia decyzji w czasie nie dłuższym niż dwa tygodnie. Gwarancja produktów obowiązuje wyłącznie na terenie kraju, w którym zostały one zakupione.